Dziękuję za pomoc. Właśnie obrazek miałem ten sam ale to tak niewyraźnie było pozdrawiam.
Czy O2 FL będzie w przyszłości Tour'em?
Zwiń
X
-
Re: Czy O2 FL będzie w przyszłości Tour'em?
Tourem Skoda robila sobie (i VW) zbyt duza konkurencje dla pozostalych modeli. Dlatego Toura juz nie bedzie - zamiast niego dla mniej majetnych klientow jest Rapid. Niestety Rapid to jest taki "prawie Tour"Zamieszczone przez MilordHej,
Przepraszam, jeżeli dubluje temat. Nie mogłem znaleźć podobnego.
Czy orientujecie się czy O2 FL będzie sprzedawana w Polsce ( i nie tylko) jako Tour w najbliższym czasie czy nie ma takich planów?
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Dzisiaj rano widziałem przy salonie Plichty baner za zdjeciem FL-ki oraz napis "ostatnie sztuki tego modelu" czy cos podobnego. Szkoda buuuuuuuZamieszczone przez MilordCzy orientujecie się czy O2 FL będzie sprzedawana w Polsce ( i nie tylko) jako Tour w najbliższym czasie czy nie ma takich planów?OII 1,4 TSI CAXA blekmiedzik
Komentarz
-
-
Wersja Active wychodzi trochę taniejZamieszczone przez MilordNajgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
Mimo wszystko uważam że szkoda, że O2FL odchodzi do lamusa, bo razem z nią odchodzą również ostatnie silniki bez turbo, a w konsekwencji tania i w miarę bezproblemowa eksploatacja.Artur
Komentarz
-
-
Zgadza się, ale to nadal prawie 52.000,- bez klimy i LPG.Zamieszczone przez r2rWersja Active wychodzi trochę taniejZamieszczone przez MilordNajgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
Mimo wszystko uważam że szkoda, że O2FL odchodzi do lamusa, bo razem z nią odchodzą również ostatnie silniki bez turbo, a w konsekwencji tania i w miarę bezproblemowa eksploatacja.
Moim zdaniem to nadal jest drogo, ale wiadomo że nie można mieć wszystkiego;-)
PozdrawiamRafał
Komentarz
-
-
http://otomoto.pl/skoda-octavia-comb...C29157491.html tu masz z klimą... dokładasz instalacje za 3000zł i poniżej 55000zł masz duży samochód ultra tani w eksploatacji z zupełnie przyzwoitym wyposażeniem. To drogo???Zamieszczone przez MilordZgadza się, ale to nadal prawie 52.000,- bez klimy i LPG.Zamieszczone przez r2rWersja Active wychodzi trochę taniejZamieszczone przez MilordNajgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
Mimo wszystko uważam że szkoda, że O2FL odchodzi do lamusa, bo razem z nią odchodzą również ostatnie silniki bez turbo, a w konsekwencji tania i w miarę bezproblemowa eksploatacja.
Moim zdaniem to nadal jest drogo, ale wiadomo że nie można mieć wszystkiego;-)
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
[ Dodano: Sro 29 Maj, 13 19:08 ]
Oj nie bardzo :PZamieszczone przez dudek_thttp://otomoto.pl/skoda-octavia-comb...C29157491.html tu masz z klimą... dokładasz instalacje za 3000zł i poniżej 55000zł masz duży samochód ultra tani w eksploatacji z zupełnie przyzwoitym wyposażeniem. To drogo???Zamieszczone przez MilordZgadza się, ale to nadal prawie 52.000,- bez klimy i LPG.Zamieszczone przez r2rWersja Active wychodzi trochę taniejZamieszczone przez MilordNajgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
Mimo wszystko uważam że szkoda, że O2FL odchodzi do lamusa, bo razem z nią odchodzą również ostatnie silniki bez turbo, a w konsekwencji tania i w miarę bezproblemowa eksploatacja.
Moim zdaniem to nadal jest drogo, ale wiadomo że nie można mieć wszystkiego;-)
PozdrawiamWychodzi ok ponad 56 tys nie licząc opłat oczywiście.Cena katalogowa: 66 580zł
RABAT: 15 130zł + Dywaniki gratis!
Nasza cena: 51 450zł + 1 950zł (Dopłata za lakier metalizowany) = 53 400ZŁ - NAJNIŻSZA CENA W POLSCE!!
A nie sądzę żeby jeszcze z ceny zeszli.
Komentarz
-
-
Jak dla mnie nie szkoda, bardzo dobrze że wszedł nowy model a stary do lamusa :lol:Zamieszczone przez slawek31113Szkoda buuuuuuusuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
swoją drogą jak Skoda /w zamyśle VW/ chce zwiększyć sprzedaż w ciągu paru lat do 1.5mln rocznie:?: auta coraz droższe, bardziej skomplikowane, nie ma tylu opcji co BigBrader. o co tu chodzi :?: za dużo optymizmu w kierownictwie czy marketingowy bełkot, który do mnie jakoś nie przemawia :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Dobrze postawione pytanie :!:Zamieszczone przez Tony065swoją drogą jak Skoda /w zamyśle VW/ chce zwiększyć sprzedaż w ciągu paru lat do 1.5mln rocznie:?: auta coraz droższe, bardziej skomplikowane, nie ma tylu opcji co BigBrader. o co tu chodzi :?: za dużo optymizmu w kierownictwie czy marketingowy bełkot, który do mnie jakoś nie przemawia :?:
Też się zastanawiam skąd taka pewność co do wzrostu sprzedanych egzemplarzy. Czyżby VW nie widziało, że nie jest samo na rynku, a inni JUŻ go dogonili i są w stanie zaoferować mniej-więcej to samo co VW oferował jeszcze w ubiegłym dziesięcioleciu, a więc wcale nie dawno? Ten koncern zachowuje się trochę jak księżniczka na ziarnku grochu, a to dosyć niefrasobliwa postawa mając na uwadze, że te wszystkie Kiie, Hyundaie, Citroeny, Dacie, Renaulty nie spały, tylko odrabiały lekcje i sądze że jeśli nie zrównały się z VW, to są już tuż tuż i siedzą mu na piętach. Nie tyle jakością, co ceną, prostotą i przystępnością, podczas gdy VW nadal sra się ze swoimi turbinami i normami Euro.
Nie chcę być złośliwy, ale dobrze by było jakby VW poczuł na chwilę jakiś palec boży i wysrał się z czymś ogromnie na ogólnoświatowym poziomie, tak że żałowałby tego i nieco ukrócił swoją pewność siebie. Jakby mu padła która z marek Audi/VW/Skoda/Seat i poniósł się w świat urban legend o chujowiźnie jaką się tam wkłada pod maski. Taki mały prztyczek w nos. Bo naprawdę to jest TYLKO(!!!) VW, a aspiracje powoli robią się tam, jak na segment prestige, czy jak tam zwał...
PS: Najbardziej ciekawi mnie jak pierwsi właściciele Felicii z lat 99-00 rozglądają się za nowym autem, idą do salonu Skody i co im sie mówi jeśli pytają albo o LPG, albo o prosty silnik. Zapewne wpycha im się Rapida z 1.2 MPI mamiąc że to trwała, bezawaryjna, silna jednostka.Artur
Komentarz
-
-
nie zapominaj, że jest jeszcze 1.4 MPI w Fabii i Roomsterze - całkiem przyzwoity i sprawdzony silnik bardzo dobry pod LPG.Zamieszczone przez r2rDobrze postawione pytanie :!:Zamieszczone przez Tony065swoją drogą jak Skoda /w zamyśle VW/ chce zwiększyć sprzedaż w ciągu paru lat do 1.5mln rocznie:?: auta coraz droższe, bardziej skomplikowane, nie ma tylu opcji co BigBrader. o co tu chodzi :?: za dużo optymizmu w kierownictwie czy marketingowy bełkot, który do mnie jakoś nie przemawia :?:
Też się zastanawiam skąd taka pewność co do wzrostu sprzedanych egzemplarzy. Czyżby VW nie widziało, że nie jest samo na rynku, a inni JUŻ go dogonili i są w stanie zaoferować mniej-więcej to samo co VW oferował jeszcze w ubiegłym dziesięcioleciu, a więc wcale nie dawno? Ten koncern zachowuje się trochę jak księżniczka na ziarnku grochu, a to dosyć niefrasobliwa postawa mając na uwadze, że te wszystkie Kiie, Hyundaie, Citroeny, Dacie, Renaulty nie spały, tylko odrabiały lekcje i sądze że jeśli nie zrównały się z VW, to są już tuż tuż i siedzą mu na piętach. Nie tyle jakością, co ceną, prostotą i przystępnością, podczas gdy VW nadal sra się ze swoimi turbinami i normami Euro.
Nie chcę być złośliwy, ale dobrze by było jakby VW poczuł na chwilę jakiś palec boży i wysrał się z czymś ogromnie na ogólnoświatowym poziomie, tak że żałowałby tego i nieco ukrócił swoją pewność siebie. Jakby mu padła która z marek Audi/VW/Skoda/Seat i poniósł się w świat urban legend o chujowiźnie jaką się tam wkłada pod maski. Taki mały prztyczek w nos. Bo naprawdę to jest TYLKO(!!!) VW, a aspiracje powoli robią się tam, jak na segment prestige, czy jak tam zwał...
PS: Najbardziej ciekawi mnie jak pierwsi właściciele Felicii z lat 99-00 rozglądają się za nowym autem, idą do salonu Skody i co im sie mówi jeśli pytają albo o LPG, albo o prosty silnik. Zapewne wpycha im się Rapida z 1.2 MPI mamiąc że to trwała, bezawaryjna, silna jednostka.
Komentarz
-
-
Octavianos, mniemam że VW w pododdziale Skody z tą sprzedażą, stawia mocno na O3, a tam jednak nie pozostawiono nic do wyboru poza turbinami i DPFami. Niechaj sobie one będą, ale od biedy jeden prosty silnik w gamie nic by nie zaszkodził.
Panicz miał by te swoje 2.0 z turbiną, a Kowalski MPI i butle w kole. Tego drugiego klienta, VW wyzbyło się tak jakby bez żalu, dlatego wciąż się zastanawiam skąd takie aspiracje i skąd ta pewność co do wzrostu sprzedaży, zważywszy na to, że:
1) z kasą u ludzi krucho i nie ma się co oszukiwać
2) Skoda na przestrzeni lat wynikami sprzedaży kosiła równo wszystkich
3) jak już pisałem - reszta rynku nie spała i poszła w siłę płodząc ciekawe wozy zarówno od strony cenowej jak i technicznej
Zatem nie wiem jakie sensowne przesłanki kierują głównodowodzącą kwaterą VW, że rozplanowali sobie w głowach scenariusz w którym będzie jeszcze lepiej niż było.Artur
Komentarz
-
-
auta coraz droższe?? co Ty piszesz? spójrz w cenniki z przed 10 lat i zobacz co miały w wyposażeniu a co mają dzisiaj, ja twierdze że auta są coraz tańsze i przez to gorszej jakościZamieszczone przez Tony065swoją drogą jak Skoda /w zamyśle VW/ chce zwiększyć sprzedaż w ciągu paru lat do 1.5mln rocznie:?: auta coraz droższe, bardziej skomplikowane, nie ma tylu opcji co BigBrader. o co tu chodzi :?: za dużo optymizmu w kierownictwie czy marketingowy bełkot, który do mnie jakoś nie przemawia :?:Kodiaq 1.5 DSG Style
Komentarz
-
-
Tomek000, nie powiesz mi, że 10 lat temu Octavia w dieslu kosztowała 100k zł :?: akurat w 2003 roku rozglądałem się za nowym autem i w opcjach była OI TDI Elegance. niestety, wyszło inaczej, kupiłem inne auto za połowe uwczesnej wartości takiej Skody. btw, co takiego fajnego było wtedy na wyposażeniu, skóra na kierownicy :?: kolejna sprawa, to "życie" stało się droższe a płace nie za bardzo za tym nadążają. ile kosztował litr ON jeszcze 5 lat temu :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065Tomek000, nie powiesz mi, że 10 lat temu Octavia w dieslu kosztowała 100k zł :?: akurat w 2003 roku rozglądałem się za nowym autem i w opcjach była OI TDI Elegance. niestety, wyszło inaczej, kupiłem inne auto za połowe uwczesnej wartości takiej Skody. btw, co takiego fajnego było wtedy na wyposażeniu, skóra na kierownicy :?: kolejna sprawa, to "życie" stało się droższe a płace nie za bardzo za tym nadążają. ile kosztował litr ON jeszcze 5 lat temu :?:
Co do cen patrz post Maicroft, co do wyposażenia to właśnie o to chodzi że prawie go nie było a auto kosztowało porównywalnie do tego co dzisiaj!!!
No właśnie życie stało się droższe, tzn koszty pracy stały się sporo wyższe przez te kilka lat, ON też podrożał 2-krotnie, a ceny aut trzymają ten sam poziom, więc o czym to świadczy?Kodiaq 1.5 DSG Style
Komentarz
-
-
ok, ok, może mam kiepski dzień i się czepiam. sorry... choć jak przyjżeć się dyskusji, to frakcje są dwie. jedni, którzy jakoś tam dają radę zarobić od 1 do 1. druga opcja bez problemu zarabia powiedzmy z 10k zł i ma pewne dylematy gdzieś. gorzej jak się komuś w pracy zdrowie posypało i ma jeszcze gorzej... EOT.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065druga opcja bez problemu zarabia powiedzmy z 10k zł i ma pewne dylematy gdzieśprawie każdą kwotę można wydać od 1 do 1 :-), niejednokrotnie ten co zarabia 3 ma większy komfort psychiczny od tego co zarabia 13 czy 33Zamieszczone przez Tony065zarobić od 1 do 1
nieruchomości staniały, materiały budowlane staniały, auta używanie jak i nowe staniały, podstawowe AGD RTVZamieszczone przez Tony065kolejna sprawa, to "życie" stało się droższe a płace nie za bardzo za tym nadążają. ile kosztował litr ON jeszcze 5 lat temu
natomiast paliwa hm.. cieszmy się, że nas jeszcze na nie stać
Chiny, Indie, Brazylia część Afryki, Rosja to rosnące rynki motoryzacyjne
klasa średnia w Chinach i Indiach ma i pieniądze i zapał żeby auta kupować i używać
jeśli w ciągu paru lat ilość aut poza UE i USA zwiększy się o np. 200 mln to nie zdziwmy się jak paliwa będą u nas 2 razy droższe
Komentarz
-

Komentarz